سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مشک عطرى است نیکو . بردن آن آسان و بوى خوش آن پرورنده دماغ انسان . [نهج البلاغه]
سه شنبه 86 شهریور 6 , ساعت 1:11 صبح

طلیعه ظهور 

 طلیعه ظهور

بالأخره نمایشگاه فرهنگی هنری طلیعة ظهور در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزار شد. انصافًا نمایشگاه قشنگ و متنوعی بود. مراکز فرهنگی تخصصی مهدویت، سایتهای مهدوی، وبلاگهای مهدوی، و آثار هنری که بسیار چشم نواز بود همه و همه حضور پررنگی داشتند. ما هم خانوادگی از این نمایشگاه بازدید کردیم. من و همسرم از نگار خانه بیشتر خوشمون اومد. کارهای هنری خوبی انجام داده بودند. تمثال های زیبا، تابلوهای خوش نقش، اون هم با انواع خطهای ایرانی و اسلامی، و تابلوهای نقاشی زیبایی به نمایش گذاشته بودند. از ما بیشتر محمّد حسن(پسرم) بود که کلّی ذوق زده شده بود. از فضای باز و سنگ فرشهای نمایشگاه از همه بیشتر خوشش اومده بود و کلّی دالّی بازی و لیزلیزی(همون سرسرة‌خودمون) انجام داد. خلاصه ما را هم خسته کرد...از همة دوستان عزیز که این ایّام شریف به قم تشریف میارن دعوت میکنم حتمًا یه سری به نمایشگاه بزنند. ضرر نمی کنند. دوستانی هم که توفیق زیارت حضرت معصومه(سلام الله علیها) را ندارن، ناراحت نباشن. ما براشون کلّی سوغاتی از نمایشگاه داریم. (عکسهای قشنگی که از اونجا گرفتم و براتون گذاشتم تو وبلاگ)

راستی وبلاگهای مهدویت هم به همراه دفتر توسعة وبلاگ دینی در ابتدای نمایشگاه قابل رؤیت هستند. ( قابل توجه آقای اجرایی مدیر وبلاگ «با سیّد علی تا فتح مکّه و قدس»!!!)

امّا عکسها:(برای دیدن هر عکس در اندازه ی واقعی روی اون کلیک کیند. البته با عرض معذرت هنوز برخی عکسها در حال آپلود می باشند. به زودی اونها رو هم میتوند ببینید.)

          

    

 

راستی قبل از ادامه ی تصاویر به این بیت خوب فکر کنید:

کعبه یک سنگ نشانی است که ره گم نشود

حاجی احــرام دگر بنــد ببیــن یار کجــاست؟

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هم غرفه ی کودک

و آخر سر هم نوبت میرسه به غرفه ی وبلاگهای مهدوی

اللّهمّ کن لولیک الحجّه بن الحسن

صلواتک علیه و علی آبائه

فی هذه الساعه و فی کلّ ساعه

ولیّا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا

حتّی تسکنه أرضک طوعا

و تمتّعه فیها طویلا

برای سلامتی آقا صلوات

....

   ----------------------------
   مطالب مربوط:

   آخرین اخبارنیمه شعبان



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خداحافظ
[عناوین آرشیوشده]