سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد خداوند در روز قیامت، فرمان برترینِ آنها نسبت به او و پرهیزگارترینِ آنان است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
جمعه 86 مهر 13 , ساعت 7:20 صبح

 

 

   آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان 1428ه.ق فرا می رسد و قدس همچنان در حبس است. هنوز هر کسی از فلسطین دم بزند،بایکوت می شود؛ هنوز اخبار ذبح کودکانی که راه رفتن را تجربه نکرده اند، شدیدا سانسور می شود؛ هنوز جوانهای فلسطینی نمی توانند به زیارت مسجد الاقصی بروند؛ هنوز...هنوز...

   و یک هنوز دیگر؛ هنوز رژیم سفّاک صهیونیستی می کوشد مسمانان را حتّی از نگاه کردن به گنبد مسجد الاقصی محروم کند. طرحی که سالهاست ابررسانه های غربی ترویج می کنند و حتّی در کشور ضد صهیونیستی ما هم به راحتی پذیرفته شده است؛ نشان دادن مسجد قبّة الصخره به جای مسجد الاقصی. تا اسم مسجد الاقصی برده می شود،همه ی ذهنها متوجّه مسجدی بزرگ و چند ضلعی با گنبدی طلایی می شود؛ در حالی که واقعیت این نیست. آنچه من و تو- خواهر و برادر مسلمان- می شناسیم، مسجدی است که در همسایگی قبله ی اوّل مسلمانان به سختی نفس می کشد و محل عروج پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله ) بوده است. امّا مسجد الاقصی مثل خیلی از مریدان فلسطینی و غیر فلسطینی اش، محبوس است. بسیاری از مسلمانان جهان نه تنها نمیتوانند پای ظاهری خود را به این مسجد عزیز بگذارند، که از گذاشتن پای ذهن و فکر شان هم به قبله ی مسلمین صدر اسلام محرومند. و مظلومیت بیشتر از این؟!

   راستی این همه عناد برای چه؟ جواب روشن است. برای تحقّق اسطوره ای کهن که خیالی بیش نیست. بسیاری از نظریه پردازان صهیونی بر این باورند که معبدی کهن به نام معبد داوود(علیه السلام)جای مسجد الاقصی بوده، و مسلمانان با ورود به بیت المقدس،‌ و نابود کردن این معبد، مسجدی بر آن بنا نهاده اند. آنها شدیدا معتقدند که عیسای واقعی روزی ظهور می کند که این معبد در همین مکان باز سازی شود و یهودیان از سراسر دنیا در کشوری که اسرائیل می خوانندش جمع شوند.

   و اکنون دور از چشم بسیاری از مسلمانان،‌ و حتی دور از ذهن آنها مشغول سست کردن بنیادهای این مسجد مظلوم می باشند. هم اکنون کانالهایی به بهانه های مختلف در زیر این مسجد ایجاد شده تا خرافه ی صهیونیسم را به واقعیت نزدیک کند. پیدا کردن باقیمانده ی معبد مورد ادّعا و تخریب اساسی مسجد الاقصی و سپس باز سازی آن معبد، هدف اصلی این توطئه ی دشمن صهیونیستی است. توطئه ای که به خیال باطل مزدوران این رژیم پست خطور کرده تا بتوانند در پناه آن نقشه ی تلمودی خود را پیاده کنند، که سرزمینی است از نیل تا فرات و سپس از شرق تا غرب عالم. همانگونه که پرچم منحوس صهیونیستی این را نشان می دهد.

 الموت لإسرائیل

   همین الان که ما مشغول شعار مرگ بر اسرائیل هستیم،‌ نه تنها جان برادران و خواهران مسلمان ما در فلسطین، که جان و پیکر مسجد عزیز ما و قبله ی صدر اوّل اسلام، در خطر است. هر زمین لرزه ی کوچکی میتواند این مسجد عزیر را با خاک یکسان کند و چیزی، حتّی خاطره در ذهن مشتاقان مسجد الاقصی باقی نگذارد.

   انتظار می رود جوانهای مسلمان در همه جای دنیا برای رفع حبس از قدس عزیز، و بر ای رفع حبس و بایکوت تبلیغاتی نسبت به این مسجد عزیز، از هیچ اقدامی فروگزار نکنند. آنان که رسانه ای در دست دارند و صدایشان از گلویی بلند می شود و به گوشی می رسد، بکوشند تا در قدم اوّل این مظلومیت از قبله ی اوّل مسلمانان جهان برداشته شود. همه ی ذهنها متوجه مسجد الاقصای واقعی شود. و فریادهای کوبنده چون مشتهای آهنین بر جان کثیف خوکان صهیونیست بنشیند و اجازه ی فکر کردن به تخریب مسجد الاقصای عزیز را هم به آنها ندهد.

   ان شاء الله روزی فرا برسد که از صهیونیست خبری جز در کتابهای تاریخی و آرشیوهای گرد خورده پیدا نشود. ان شاء الله روزی برسد که همه ی پیروان ادیان توحیدی منتظر منجی واقعی باشند و همه یکدل آرزوی فردایی را بکنند که جهان در صلح و آرامش به سوی کمال مطلق پیش می رود و عدالت و محبّت در قدم به قدم این جهان خاکی حکومت می کند. (إنّهم یرونه بعیدا و نراه قریبا)

تصاویری از مسجد صخره و مسجد اقصی

 مسجد صخره

مسجد الاقصی(در سمت چپ) و مسجد صخره(سمت راست)

 مسجد الاقصی

 مسجد الاقصی و مسجد صخره



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خداحافظ
[عناوین آرشیوشده]